Продавець Запчастини для Renault Trafic, Opel Vivaro, Nissan Primastar розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
282 відгуків
+380 (68) 035-96-14
+380 (50) 920-48-53
+380 (68) 035-96-14
Запчастини для мікроавтобусів
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (олії, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Цей різновид товару перевіряється на його цілісність і працездатність у момент отримання. На електричні Товари гарантія не поширюється й обмежується фактом працездатності на момент монтажу. 2. Товар, який має візуальні дефекти, зумовлений процесом виробництва може бути замінений на аналогічну, або можлива його повна вартість. 3. Якщо інший різновид товару можна повернути через його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши такі документи: заповнити бланк акту реклами (БЛАНК), проінформувавши у такий спосіб про дефект запчастини Продавця. надіслати заповнений бланк в електронному вигляді (можна через Viber или e-mail). управляння та висновок сервісної станції про проведення робіт зі встановлення цього товару на автомобіль клієнта та його непридатності; копію замовлення — заряд автосервісу, де вироблялося встановлення товару на автомобіль; копію ліцензії цього сервісу на проведення робіт зі встановлення цього виробу й обслуговування цього типу автомобіля; копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом; документ, що підтверджує факт придбання Товара в Продавця. Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відведено в разі самостійного встановлення запчастин. 4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце: нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі; ушкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотне її встановлення або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження; несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторної оливи, не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачуваних деталей; ушкодження (зокрема деталей підвіски та кермового керування), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття; встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифіката на проведення цього різновиду робіт; 5. Гарантійний термін на необмовлені в п.1 товари становлять 30 календарних днів або 3000 кілометрів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner