Продавець VTP-BUS розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
127 відгуків
VTP-BUS
+380680359614
+380936092505
+380509204853
  • VTP-BUS
  • Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на запасні частини і витратні матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється його цілісність та працездатність в момент отримання. На електричні Товари - гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу. 2. Товар, що має візуальні дефекти обумовлені процесом виробництва може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість. 3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню з-за його дефекту, і він вже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши наступні документи: заповнити бланк акту рекламації (БЛАНК), проінформувавши таким чином про дефект запчастини Продавця. надіслати заповнений бланк в електронному вигляді (можна через Viber або e-mail). довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності; копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль; копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля; копію сертифіката відповідності на надання послуг надаються виконавцем; документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця. Звертаємо Вашу увагу на те, що претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійної установки запчастин. 4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце: нормальний і природний для певного строку експлуатації знос деталі; пошкодження деталей внаслідок ДТП, неписьменна її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження; несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива моторного масла не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачуваних деталей; пошкодження (в особливості деталей підвіски та рульового керування), що виникли із-за неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття; установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифіката на проведення даного виду робіт; 5. Гарантійний термін на необумовлені в п. 1 товари становить 30 календарних днів або 3000 кілометрів.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.